CONTENT MARKETING

E-book jako forma promocji

TERMIN:

29.07.2022

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

2 godziny

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Stwórz swój pierwszy e-book! Przedstawimy Ci aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia, dzięki którym będą chcieli Cię czytać.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla marketerów, freelancerów, przedsiębiorców, influencerów, specjalistów komunikacji wewnętrznej i osób, które chcą nauczyć się tworzyć własny content.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

400 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

Content Marketing: 

  • Content Marketing – czy to wciąż atrakcyjne narzędzie? 
  • Co o content marketingu sądzą marketerzy? 

Czym właściwie jest e-book? 

  • Kiedy możemy mówić, że dany materiał jest e-bookiem? Definicja i różne podejścia

Czy warto zainwestować w e-booka? 

  • Co możemy zyskać, tworząc własną publikację? 
  • Na co powinniśmy uważać, decydując się na wydanie e-booka? 

Po co wydajemy e-booka? 

  • Określanie mierzalnego celu
  • Cele, jakie może realizować e-book

Do kogo kierujemy publikację? 

  • Jak poznać i scharakteryzować grupę docelową? 
  • Przydatne narzędzia 

Na jaki temat pisać? 

  • Sposoby na znalezienie tematu
  • Dobór najlepszego formatu. Charakterystyka formatów

Wybór miejsca publikacji e-booka: 

  • Jakie masz możliwości? 
  • Co warto wziąć pod uwagę, wybierając miejsce publikacji e-booka? 
  • Jaka platforma jest dla Ciebie? 

Praca właściwa nad e-bookiem: 

  • Różne możliwości przygotowania treści
  • Przygotowanie harmonogramu prac
  • Efektywne pisanie i edycja treści
  • Tworzenie grafiki, która przyciągnie uwagę

Wydanie i promocja e-booka: 

  • Dystrybucja e-booka i pojęcie self-publishingu 
  • Jak promować i nie…zwariować?  

Inspiracje: 

  • Dobre i złe praktyki na podstawie przykładów z różnych branż

Korzyści ze szkolenia

  • Nauczysz się, jak stworzyć e-book od podstaw
  • Poznasz narzędzia do kreacji skutecznych tekstów
  • Sprawdzisz platformy, na których warto udostępnić swój materiał
  • Dowiesz się, na jakie aspekty techniczne zwrócić uwagę
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trener szkolenia

Dominika Kamińska

Account Manager w agencji Personal PR. Realizuje projekty z zakresu mediów społecznościowych, influencer i content marketingu dla klientów z branży spożywczej oraz ubezpieczeniowej. Koordynuje tworzenie e-booków dla klientów. Z przyjemnością zgłębia tajniki Facebook ADS. Doświadczenie zdobywała w branży eventowej i lotniczej.

Rekomendacje