SOCIAL MEDIA

Instagram dla firm

TERMIN:

14.09.2022

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

2 godziny

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Naucz się skutecznie prowadzić komunikację na Instagramie. Przedstawimy Ci aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia do stworzenia kreatywnego profilu, który pomoże Ci dotrzeć z ofertą do większej grupy odbiorców. Odczarujemy mity związane z tym kanałem.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, influencerów oraz właścicieli małych biznesów.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

800 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Instagram w Polsce i na świecie

  • Jak przygotować swój profil?

  • Skuteczna komunikacja – co i kiedy publikować?

  • Jak odpowiednio dobrać #hashtagi?

  • Jak przygotować ciekawy content, który zwiększy zaangażowanie?

  • Dlaczego warto publikować na InstaStory?

  • Jak działa algorytm na Instagramie?

  • Reklama na Instagramie

  • Analiza działań

  • Przydatne narzędzia

Korzyści ze szkolenia

  • Nauczysz się prowadzić spójny profil na Instagramie
  • Poznasz różnorodne funkcjonalności platformy
  • Dowiesz się jak angażować obecnych i potencjalnych użytkowników
  • Zrozumiesz jak poprawnie stosować hashtagi
  • Poznasz narzędzia do tworzenia pomysłowych InstaStories 
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trener szkolenia

Maria Posadzka

Social media manager i event manager z wieloletnim doświadczeniem. Swoją wiedzę zdobywała w instytucjach publicznych, kultury czy NGOsach. Prowadzi projekty kluczowych klientów agencji, koordynując projekty z zakresu social media (copywriting, materiały graficzne, wdrażanie nowości, ustawianie kampanii reklamowych oraz leadowych). Prowadzi działania eventowe z udziałem influencerów dla marek globalnych, lokalnych oraz instytucji samorządowych. Tworzy koncepcje oraz nadzoruje powstawanie foto i wideo dla klientów agencji na potrzeby mediów społecznościowych oraz koordynuje prace zlecone zespołom projektowym w ramach struktury agencji.

Rekomendacje