CONTENT MARKETING

Podcast ekspercki jako narzędzie PR

TERMIN:

8.09.2022

MIEJSCE:

stacjonarnie

CZAS TRWANIA:

5 godzin

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Podczas szkolenia dowiesz się jak zabrać się za przygotowywanie i realizację podcastu, jak zbudować strategię publikowania treści i rozwoju kanału. Poznasz techniczne niuanse, sposoby promocji by docierać i konsekwentnie budować rozpoznawalność wśród wybranej przez Ciebie grupy słuchaczy! Wykorzystasz zdobytą wiedzą i sprawdzisz swoje możliwości podczas ćwiczeń praktycznych. Nieważne, czy masz już za sobą pierwsze próby nagrań, czy dopiero pomysł na podcast kiełkuje w Twojej głowie - ze szkolenia wyniesiesz sporą dawkę wiedzy, inspiracji i protipów, dzięki którym rozwiniesz skrzydła.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla ekspertów przeróżnych dziedzin, freelancerów, marketerów, brand managerów, szefów firm, szefów działów, osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, PR, pasjonatów dziedzin wszelkich, polityków, dziennikarzy, pracowników NGO’s lub organizacji samorządowych.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1250 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

Część teoretyczna

  • Podcast jako narzędzie nowoczesnego PR
  • Przegląd top przykładów z różnych branży
  • Formaty podcastów – jak dobrać najlepszy
  • Podstawy tworzenia podcastów – 4 kroki
  • Przygotowanie do realizacji
  • Struktura narracyjna a Twój podcast
  • Nazwa podcastu a Twoja marka
  • Graficzna oprawa podcastu
  • Gdzie i jak publikować podcast?
  • Sposoby promocji podcastu
  • Techniczne kwestie prowadzenia podcastów – różne formaty i protipy
  • Montaż podcastu 

Część praktyczna

  • Ćwiczenia praktyczne (wymagany sprzęt)

Korzyści ze szkolenia

  • Zapoznasz się z podstawami tworzenia podcastów
  • Dowiesz się, jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów
  • Poznasz techniczne aspekty tworzenia podcastów!
  • Przygotujesz praktyczny plan tematyczny i promocyjny na 6 kolejnych podcastów

Trener szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje