AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

Komunikacja

PRzemyślenia na temat szkolenia

Praca w komunikacji zintegrowanej to ekscytujący kawałek chleba! Zgodzisz się pewnie, że wartość eksperta PR i MKT na rynku mierzona jest przede wszystkim:

doświadczeniem – co przeżyjesz w zmieniającej się branży, to Twoje;
wiedzą merytoryczną – wszystko się zmienia, musisz nadążyć i się cały czas uczyć;
gotowością do rozwoju i zmian – nie każdy lubi PRacować w tak fascynująco zmiennych warunkach!

Czytaj więcej »
Social Media

Jak zbudować silną markę osobistą na LinkedIn?

Większość osób posiadających konto na LinkedIn z pewnością wie, że jest to miejsce pozwalające nawiązać kontakty z osobami z branży, dzielić się wiedzą i zbudować markę osobistą. Jednak tworzenie relacji i eksperckiego wizerunku wymaga czasu oraz zaangażowania. O jakich elementach profilu należy pamiętać oraz jakie działania podjąć, by zbudować silną markę osobistą?

Czytaj więcej »
Social Media

5 kroków do nagrania dobrego podcastu

Podcasty coraz częściej są planowane w strategiach komunikacyjnych marek. Ich obecność w komunikacji pozwala na zdobycie nowych odbiorców czy zbudowanie eksperckiego wizerunku. Jednak nagranie dobrej audycji wymaga odpowiedniego przygotowania. Jakie zatem podjąć kroki podczas produkcji podcastu?

Czytaj więcej »
Social Media

Jak stworzyć angażującą Rolkę? 

Wchodząc na swoje media społecznościowe widzisz wszędzie krótkie często zapętlające się wideo w pionowym formacie? Nie jesteś odosobniony – Rolki opanowały zarówno Instagrama, jak i Facebooka. Są nam polecane w karcie Eksploruj, pomiędzy postami, w reklamach, a nawet jako przerywnik podczas scrollowania standardowego facebookowego feedu. Sprawdź, o czym warto pamiętać podczas ich tworzenia.

Czytaj więcej »
Media relations

Jak napisać dobrą informację prasową?

Jak napisać dobrą informację prasową?

Nie każda informacja prasowa znajduje uznanie w oczach dziennikarza. W jaki sposób pisać skutecznie?

• Dowiedz się, czym jest zasada odwróconej piramidy.
• Wykorzystuj infografiki, by przyciągnąć uwagę dziennikarza …
• — i nie zapomnij zostawić kontaktu do siebie w razie, gdyby trzeba było uzupełnić przesłane w tzw. pressie informacje.

Czytaj więcej »