AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

PR

Marka osobista, czyli inwestycja we własny rozwój 

„Marka osobista to to, co mówią o Tobie inni, gdy wychodzisz z pokoju”. Te słowa Jeffa Bezos’a, prezesa Amazon.com, to kwintesencja tego, jak jesteś postrzegany przez innych. Na pewno zdarzyło Ci się kiedyś wybrać kontrahenta z tego powodu, że został polecony przez znajomego lub byłeś pewien, że realizowana przez niego usługa będzie na najwyższym poziomie. Te właśnie opinie mają ogromny wpływ na relacje zawodowe i otwierają mnóstwo biznesowych „drzwi”.

Czytaj więcej »
Employer Branding

Dlaczego employee advocacy jest ważne dla Twojej firmy?

Czy przed rozpoczęciem rekrutacji zdarzyło Ci się przejrzeć social media danej firmy lub fora internetowe w poszukiwaniu opinii pracowników? Prawdopodobnie tak. Nie ma w tym nic dziwnego — badania pokazują, że 52% konsumentów ufa bardziej pracownikom niż markom. Dlatego niezwykle ważne jest, aby podczas budowania strategii komunikacji marki wziąć pod uwagę wdrożenie do swojej firmy programu employee advocacy, czyli zachęcenia pracowników do objęcia roli ambasadorów marki. Ten kluczowy czynnik może przesądzić o Twoim sukcesie!

Czytaj więcej »
PR

Nowy rok — nowe trendy w komunikacji zintegrowanej, czyli co będzie modne w 2024 roku 

Pewnie nie jest dla Ciebie zaskoczeniem, że rozwijająca się w 2023 roku sztuczna inteligencja pozostanie na szczycie nowych technologii również w nadchodzących miesiącach. Bez wątpienia odegra dużą rolę nie tylko w social mediach, ale i w relacjach z mediami, czy w budowaniu własnej marki. Nie należy jednak zapominać, że nawet przy wykorzystaniu AI czynnik ludzki jest niezbędny. Odpowiednia komunikacja z klientami, wiedza i empatia to kluczowe elementy wpływające na to, jak firma jest postrzegana przez klientów, którzy coraz częściej oczekują bardziej osobistego podejścia. Jak zadbać o swoją markę w 2024 roku i nadążyć za trendami? Sprawdź!

Czytaj więcej »
PR

Zbliżają się święta, dlatego już teraz zaplanuj swoje kampanie reklamowe! 

Początek grudnia to ostatni moment, aby zaplanować i uruchomić skuteczne kampanie reklamowe związane z tematyką świąt. Zakupowy szał związany z poszukiwaniem upominków trwa do ostatnich dni przed Bożym Narodzeniem, dlatego bez wątpienia jest to pracochłonny czas nie tylko dla reklamodawców czy marketerów, ale i całej branży e-commerce. Warto dołożyć wszelkich starań, aby jak najlepiej wykorzystać ten okres pod względem promocyjnym. Nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić szczególną uwagę? Przeanalizuj nasze wskazówki i działaj!

Czytaj więcej »
Social Media

Zastosuj te 4 kroki przy wyborze influencera do swojej kampanii 

Influencer marketing to obecnie jedno z kluczowych narzędzi marketingu internetowego. Jego odpowiednie wykorzystanie jest w stanie przynieść marce nie tylko korzyści wizerunkowe, ale również pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Nie bez powodu firmy coraz częściej decydują się na tego typu promocje, równocześnie zwiększając na nią budżety.

Czytaj więcej »
Social Media

Jak stworzyć efektywną strategię w social mediach?

Z każdym rokiem media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem do komunikacji marki z jej odbiorcami. Oferują możliwość zaistnienia i rozwinięcia się również niewielkim markom przy stosunkowo niskich kosztach. Jednak, aby osiągnąć sukces, potrzebne jest opracowanie szczegółowego planu działań – strategii. W przeciwnym razie działania marki mogą okazać się niespójne, chaotyczne, a co z tym się wiąże niewiarygodne.

Czytaj więcej »