AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

PR

Nowy rok — nowe trendy w komunikacji zintegrowanej, czyli co będzie modne w 2024 roku 

Początek grudnia to ostatni moment, aby zaplanować i uruchomić skuteczne kampanie reklamowe związane z tematyką świąt. Zakupowy szał związany z poszukiwaniem upominków trwa do ostatnich dni przed Bożym Narodzeniem, dlatego bez wątpienia jest to pracochłonny czas nie tylko dla reklamodawców czy marketerów, ale i całej branży e-commerce. Warto dołożyć wszelkich starań, aby jak najlepiej wykorzystać ten okres pod względem promocyjnym. Nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić szczególną uwagę? Przeanalizuj nasze wskazówki i działaj!

Czytaj więcej »
PR

Zbliżają się święta, dlatego już teraz zaplanuj swoje kampanie reklamowe! 

Początek grudnia to ostatni moment, aby zaplanować i uruchomić skuteczne kampanie reklamowe związane z tematyką świąt. Zakupowy szał związany z poszukiwaniem upominków trwa do ostatnich dni przed Bożym Narodzeniem, dlatego bez wątpienia jest to pracochłonny czas nie tylko dla reklamodawców czy marketerów, ale i całej branży e-commerce. Warto dołożyć wszelkich starań, aby jak najlepiej wykorzystać ten okres pod względem promocyjnym. Nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić szczególną uwagę? Przeanalizuj nasze wskazówki i działaj!

Czytaj więcej »
Social Media

Zastosuj te 4 kroki przy wyborze influencera do swojej kampanii 

Influencer marketing to obecnie jedno z kluczowych narzędzi marketingu internetowego. Jego odpowiednie wykorzystanie jest w stanie przynieść marce nie tylko korzyści wizerunkowe, ale również pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Nie bez powodu firmy coraz częściej decydują się na tego typu promocje, równocześnie zwiększając na nią budżety.

Czytaj więcej »
Social Media

Jak stworzyć efektywną strategię w social mediach?

Z każdym rokiem media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem do komunikacji marki z jej odbiorcami. Oferują możliwość zaistnienia i rozwinięcia się również niewielkim markom przy stosunkowo niskich kosztach. Jednak, aby osiągnąć sukces, potrzebne jest opracowanie szczegółowego planu działań – strategii. W przeciwnym razie działania marki mogą okazać się niespójne, chaotyczne, a co z tym się wiąże niewiarygodne.

Czytaj więcej »
Employer Branding

LinkedIn dla firm – budowanie Company Page krok po kroku​

Stworzenie i regularne prowadzenie profilu firmy na LinkedIn otwiera markę na zupełnie nowe grupy docelowe. Jednak LinkedIn to nie tylko platforma to komunikacji marki z jej odbiorcami. Specyficzna struktura tego medium społecznościowego pozwala na nawiązywanie nowych i utrzymanie obecnych relacji biznesowych z innymi markami.    

Czytaj więcej »
Social Media

Reklamy Meta Ads – od czego zacząć?

Hasło „Reklama dźwignią handlu” znane jest od pokoleń. Kiedyś największe znaczenie miały reklamy w prasie, obecnie są to kampanie w mediach społecznościowych. Ich optymalizacja pozwala osiągnąć lepsze efekty przy wykorzystaniu niższych budżetów.

Czytaj więcej »