AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

Marketing

Warsztaty strategiczne

Brak czasu, konieczność działania i dowożenia wyników medialnych, walka na KP i OKR, niezliczone kolaboracje i partnerstwa. A potem refleksja: skąd mam to wiedzieć, że to dobre dla mojej marki? Może i w tym przypadku mniej znaczy więcej?

Czytaj więcej »
Media relations

Jak umiejętnie budować media relations?

Media relations to długotrwały proces. Zanim zaczniesz prowadzić takie działania, przygotuj się dobrze, aby pierwszy kontakt z dziennikarzem, na którym Ci zależy, nie był ostatnim. Jak zatem zadbać o partnerskie, dobre i mądre relacje z radiem, prasą, telewizją czy przedstawicielami mediów elektronicznych?

Czytaj więcej »
Social Media

Dlaczego warto być w social media?

Prowadzenie profilu marki w social mediach to nie tylko publikowanie postów o nowych produktach czy usługach. To również sposób na budowanie i utrzymywanie relacji z odbiorcami marki. To sposób na sprzedaż!

Czytaj więcej »
komunikacja wewnętrzna

6 zasad komunikacji wewnętrznej, które budują relacje w firmie

Co sprawia, że pracownicy firmy decydują się na szukanie nowego miejsca zatrudnienia? Nie tylko zbyt niskie w stosunku do oczekiwań wynagrodzenie czy brak perspektyw do rozwoju. Jedną z kluczowych przyczyn takiej decyzji może być niewłaściwie prowadzona komunikacja wewnętrzna w firmie. Jak zatem należy zorganizować ten proces, by był skuteczny i klarowny?

Czytaj więcej »