AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

Employer Branding

LinkedIn dla firm – budowanie Company Page krok po kroku​

Stworzenie i regularne prowadzenie profilu firmy na LinkedIn otwiera markę na zupełnie nowe grupy docelowe. Jednak LinkedIn to nie tylko platforma to komunikacji marki z jej odbiorcami. Specyficzna struktura tego medium społecznościowego pozwala na nawiązywanie nowych i utrzymanie obecnych relacji biznesowych z innymi markami.    

Czytaj więcej »
Social Media

Reklamy Meta Ads – od czego zacząć?

Hasło „Reklama dźwignią handlu” znane jest od pokoleń. Kiedyś największe znaczenie miały reklamy w prasie, obecnie są to kampanie w mediach społecznościowych. Ich optymalizacja pozwala osiągnąć lepsze efekty przy wykorzystaniu niższych budżetów.

Czytaj więcej »
Media relations

Rzecznik PRasowy – potrzeba XXI wieku czy pieśń przeszłości?

Działania, które dziś nazywamy Public Relations, znane są już od starożytności. Za jedne z pierwszych PR-owych zabiegów uznaje się pieśni i publiczne mowy pochwalne. Dziś oratorów i publicznych mówców zastąpili rzecznicy prasowi. Zmianie od czasów starożytnych bez wątpienia uległy także narzędzia pracy – cele jednak pozostały takie same.

Czytaj więcej »
PR

Jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi?

Kryzysy medialne w dobie mediów internetowych wybuchają niezwykle szybko. Jeden nieprzemyślany komunikat, nieprzychylny post lub mały błąd mogą skutkować uszczerbkiem wizerunku na dużą skalę. Wobec tych wyzwań najważniejsze pozostaje przygotowanie wariantów planu komunikacji kryzysowej.

Czytaj więcej »
PR

Zbuduj dobre relacje z lokalną społecznością!

Dobre relacje z lokalną społecznością to dla inwestorów jedna z gwarancji sukcesu realizacji projektu. Dzięki community relations nawiążesz pozytywne relacje z mieszkańcami, poprawisz wizerunek marki oraz przeprowadzisz bezproblemową budowę inwestycji. Sprawdź, jak komunikować się z lokalną społecznością i jakie narzędzia wybrać, aby działania firmy były skuteczne.

Czytaj więcej »
Social Media

Jak prowadzić skuteczną komunikację na Facebooku?

Mimo rosnącej popularności Instagrama i TikToka, Facebook wciąż zajmuje pierwsze miejsce, biorąc pod uwagę miesięczną aktywność użytkowników. Pod koniec pierwszego kwartału 2023 roku liczba aktywnych użytkowników wynosiła łącznie ponad 2.98 miliarda i nadal rośnie. To dobry znak dla wszystkich marek, które opierają komunikację oraz działania marketingowe na Facebooku.

Czytaj więcej »