FAQ Skillers Academy

FAQ Skillers Academy

Czym jest Skillers Academy? 

Skillers Academy to autorski projekt szkoleniowy agencji Personal PR. Dzięki Skillers Academy dostarczamy specjalistyczną wiedzę osobom, które chcą rozwijać umiejętności z zakresu PR i marketingu. Szkolimy w formie otwartej lub dedykowanej, w wersji online lub stacjonarnie.  

Jak się zgłosić i wziąć udział w szkoleniu? 

Aby wziąć udział w szkoleniu Skillers Academy, należy wysłać zgłoszenie przez formularz znajdujący się na stronie www.skillersacademy.pl. Następnie, zostaniesz przekierowany na stronę z płatnościami PayU. Uwaga! Samo wysłanie formularza zgłoszeniowego nie oznacza, że jesteś zapisany(a) na szkolenie! Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas maila z informacją o rezerwacji miejsca na szkoleniu. 

Jak dokonać płatności? 

Płatności za dane szkolenie przyjmujemy przelewem wykonanym za pośrednictwem systemu PayU. Jeśli nie dokonasz płatności bezpośrednio po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, po 48h otrzymasz od nas przypomnienie z linkiem do płatności. 

Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz dokonać płatności we wspomniany sposób, będziemy potrzebować oświadczenia o zobowiązaniu do płatności w innej formie, według wzoru podanego w Załączniku nr 1 wysłanego w ciągu 7 dni od momentu, kiedy otrzymałeś(aś) od nas potwierdzenie o pomyślnym przesłaniu swojego formularza zgłoszeniowego. Prosimy Cię też byś niezwłocznie po tym, jak uregulujesz płatności w wybrany przez siebie sposób, wysłał(a) nam mailowo potwierdzenie wykonania tej transakcji. W przypadku klientów z sektora publicznego możliwe jest dokonanie płatności po odbytym szkoleniu. 

Kiedy otrzymam fakturę za szkolenie? 

Elektroniczną fakturę VAT otrzymasz do 2 dni roboczych po szkoleniu. Jeśli natomiast zdecydujesz się zapłacić za szkolenie w innej formie niż przelewem, fakturę otrzymasz w momencie, gdy otrzymamy Twoje oświadczenie o płatności w innej formie oraz potwierdzenie transakcji. Jeżeli potrzebujesz faktury pro forma, zgłoś nam tę potrzebę mailowo na adres faktury@skillersacademy.pl, a w tytule wpisz: “Prośba o fakturę pro forma za szkolenie [tutaj nazwa szkolenia]”.  

Jaki poziom wiedzy muszę mieć, by wziąć udział w szkoleniu?  

Nasze szkolenia mają 3 poziomy zaawansowania. Poziom podstawowy dedykujemy osobom bez styczności z danym zagadnieniem. Poziom średniozaawansowany to z kolei doskonały wybór dla osób, które miały już do czynienia z tematem szkolenia i potrzebują poszerzenia zdobytej wiedzy. Natomiast poziom zaawansowany przeznaczony jest dla tych uczestników, którzy na co dzień zajmują się danym tematem i poszukują szczegółowych informacji. Informację o poziomie zaawansowania każdego szkolenia znajdziesz na stronie www.skillersacademy.pl. 

Czy mogę zapisać się na szkolenie indywidualne? 

Oczywiście! Odezwij się do nas przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.skillersacademy.pl. Wspólnie wybierzemy dogodny dla Ciebie termin i zakres tematyczny szkolenia. 

Czy mogę zgłosić kilku uczestników na to samo szkolenie? 

Pewnie, że tak! Dla każdego uczestnika wypełnij osobny formularz zgłoszeniowy.  

Czy szkolenia odbywają się stacjonarnie czy online? 

W ramach Skillers Academy masz do wyboru 2 rodzaje szkoleń — stacjonarne lub online. Informacja o formie, w jakiej realizowane jest dane szkolenie, znajdziesz na stronie www.skillersacademy.pl. 

Gdzie odbywają się szkolenia? 

Wszystkie szkolenia stacjonarne odbywają się w siedzibie Personal PR przy al. Grunwaldzkiej 44 w Gdańsku. Jeżeli zdecydujesz się z nami spotkać online, zobaczymy się za pośrednictwem platformy ClickMeeting, do której otrzymasz specjalny link z dostępem do zajęć.  

Jak mam przygotować się na szkolenie? 

Informacje na temat przygotowania do szkolenia znajdziesz w opisie każdego szkolenia. W większości przypadków wystarczy Ci jednak notes i komputer. 

Czy mogę zrezygnować ze szkolenia? 

Każdemu z nas mogą wydarzyć się sytuacje, przez które trzeba zmienić swoje plany. Jeśli zdecydujesz się jednak nie wziąć udziału w szkoleniu, wyślij nam maila na adres rezygnacja@skillersacademy.pl wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, które znajduje się w załączniku nr 3. Możesz to zrobić do 14 dni od zawarcia umowy – wówczas zwrócimy całość poniesionych kosztów. Jeśli zrezygnujesz w terminie krótszym niż 14 dni, otrzymasz zwrot w wysokości 40% zapłaconej kwoty. 

Czy mogę zgłosić reklamację szkolenia? 

Jeśli uważasz, że coś w naszym szkoleniu nie spełniło w pełni Twoich oczekiwań, w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia szkolenia masz prawo, do złożenia reklamacji mailowo na adres: kontakt@skillersacademy.pl, podając swoje dane kontaktowe bądź dane swojego podmiotu, takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, termin szkolenia oraz powód reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji potrwa do 14 dni roboczych, w ciągu których poinformujemy Cię o jej rezultacie. 

Kiedy i w jakiej formie otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia Skillers Academy? 

Certyfikat ukończenia szkolenia otrzymasz najpóźniej 24 godziny od jego zakończenia w wersji elektronicznej na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.  Aby otrzymać certyfikat, wymagane jest jedynie pełne uczestnictwo w szkoleniu. 

Czy po szkoleniu otrzymam materiały dydaktyczne? 

Jeśli kiedykolwiek odczujesz potrzebę wrócenia do danego zagadnienia poruszonego na szkoleniu, będziesz mieć taką możliwość dzięki prezentacji z zajęć, którą prześlemy na wskazany przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym adres mailowy, po wypełnieniu ankiety satysfakcji.  

Czy w ramach szkolenia przysługują mi konsultacje dotyczące zrealizowanego szkolenia? 

Zgadza się! Jeżeli dane zagadnienie szczególnie Cię zainteresowało lub wymaga dodatkowego omówienia, zarówno Ty, jak i inni uczestnicy szkolenia macie prawo do 1-godzinnej, grupowej konsultacji w trakcie 1 miesiąca od zakończenia szkolenia. Konsultacje mają charakter grupowy w formie online. Na spotkanie należy umówić się z trenerem wspólnie z innymi uczestnikami szkolenia. Jeżeli będziesz chciał wiedzieć jeszcze więcej, prowadzimy też płatne konsultacje indywidualne.   

Czy mogę przekazać opłacone miejsce na szkoleniu komuś innemu? 

Coś Ci wypadło lub zgłoszonej przez Ciebie osobie, i nie możecie wziąć udziału w szkoleniu? Możesz w zastępstwie zaproponować inną osobę z Twojej organizacji. Jedyne co powinieneś(aś) zrobić, to dać nam znać o zmianie nie później niż na 48 godzin przed szkoleniem na adres: kontakt@skillersacademy.pl, podając imiona i nazwiska obu osób, opcjonalnie nazwę firmy i nazwę szkolenia, którego dotyczy zmiana. 

Jak dojechać? Gdzie zaparkować? 

Jeśli planujesz na szkolenie przyjechać samochodem, zaparkujesz tuż obok siedziby Personal PR przy al. Grunwaldzkiej lub np. przy ul. Do Studzienki czy ul. Matejki. To płatna, niebieska strefa parkowania miejskiego. Będziesz mieć już tylko kilka kroków do naszego biura przy ul. Grunwaldzkiej 44. Natomiast jeżeli zdecydujesz się na tramwaj, wysiądź na przystanku „Miszewskiego”. Trafisz tu takimi liniami jak 3, 5, 6, 7, 9, 11, 12! Piesze dotarcie do nas z dworca SKM i PKP we Wrzeszczu to 10 minut.