GRAFIKA

Grafika i Photoshop dla marketingowców

TERMIN:

27.10.2022

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

2 godziny

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

W dzisiejszych czasach praca z klientem czy działem kreatywnym coraz częściej wiąże się z potrzebą znajomości podstaw grafiki. Aby w takim układzie być równym partnerem, móc działać sprawnie i skutecznie niezbędna jest wiedza z zakresu obsługi programów graficznych. Co więcej, mając taką wiedzę i podstawowe umiejętności obsługi Photoshopa, wiele grafik można wykonać we własnym zakresie. To daje możliwość optymalizacji czasowej i ekonomicznej realizowania projektów. Dzięki temu szkoleniu poznasz niezbędne zagadnienia zarówno do współpracy z grafikiem, jak i do samodzielnego wykonywania podstawowych grafik na potrzeby internetu (w tym social mediów), jak i druku. Będziesz w stanie sprawnie poruszać się po Brand Bookach klientów, weryfikować czy powstałe projekty graficzne są w zgodzie z tymi dokumentami.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla specjalistów ds. marketingu, PRu czy social mediów, opiekunów klienta, project managerów. Dla osób współpracujących z grafikami lub działami kreatywnymi, gdzie niezbędna jest praca z Księgą Znaku (Brand Bookiem). Dla osób zainteresowanych rozpoczęciem pracy jako grafik lub chcących poszerzyć swoją wiedzę.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

400 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Wstęp teoretyczny (profile kolorystyczne CMYK/RGB, raster a wektor, wymiary, rozdzielczość, typografia, formaty, etc)
  • Omówienie interfejsu, podstawowych narzędzi i paneli Photoshopa
  • Zapoznanie się ze skrótami klawiszowymi i dobrymi nawykami w pracy z programem
  • Omówienie sposobów zapisu i eksportu plików
  • Ćwiczenia z podstawowych funkcji programu
  • Ćwiczenia ze sporządzenia briefu i feedbacku
  • Przygotowanie projektu graficznego zgodnie z przykładowym briefem pozwalające na użycie w praktyce zdobytej wiedzy

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz ogólne zagadnienia dotyczące grafiki
  • Dowiesz się, jak korzystać z informacji zawartych w Księdze Znaku i realizować projekty graficzne zgodne z tymi dokumentami
  • Poznasz dobre praktyki (wyceny, terminy, zasady ogólne) współpracy z działem kreatywnym, będące często standardami branżowymi
  • Zdobędziesz wiedzę, jak przygotować i odczytać brief potrzebny do przygotowania projektu graficznego
  • Dowiesz się jak przekazywać i odczytywać feedback dotyczący grafik
  • Nauczysz się jak samodzielnie przygotować grafiki na potrzeby publikacji w internecie / social mediach i do druku.
  • Nauczysz się weryfikować zlecone zewnętrznie projekty graficzne

Trenerzy szkolenia

Krzysztof Chmielewski

Grafik z 14-letnim doświadczeniem w projektowaniu kreacji na potrzeby mediów społecznościowych, druku, prezentacji, odzieży i szeroko pojętego Internetu. Doradza, analizuje, szuka rozwiązań. Jego zespół proponuje niestandardowe, interesujące i nowoczesne rozwiązania graficzne dla klientów agencji z różnych branży.  Wcześniej, przez 11 lat, był grafikiem i koordynatorem studia graficznego w LPP oraz pracował jako grafik freelancer dla takich firm jak Energa, MARS Inc. i Grupa CRH.

Rekomendacje