MEDIA RELATIONS
TERMIN:
18.03.2025, 09:00
MIEJSCE:
online
CZAS TRWANIA:
4-6 godzin
POZIOM:
zaawansowany
Podczas szkolenia poruszymy szeroko pojętą tematykę budowania relacji firmy czy organizacji z mediami, w tym szczególnie diagnozy i skutecznych praktyk działania w sytuacjach kryzysowych. Omówimy elementy prawa prasowego, którego znajomość bardzo przydaje się w budowaniu pozytywnych relacji z mediami i zapobieganiu kryzysom mediowym. Zbudujesz komunikację wariantową do zadanego kryzysu oraz nauczysz się diagnozować źródła potencjalnych kryzysów w swoich organizacjach. Nie obędzie się też bez wystąpień przed kamerą! Celem szkolenia realizowanego w formie warsztatu jest zwrócenie uwagi na najważniejsze aspekty kontaktów z mediami, m.in. w sytuacjach kryzysowych, jak też ćwiczenie otwartej na dialog postawy we współpracy z mediami, za którą przemawiać będą nie tylko słowa wypowiadane przez przedstawicieli firmy/organizacji, ale też ich kontekst oraz konsekwencja w budowaniu przekazu.
Dla PR managerów firm, specjalistów PR, specjalistów komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej, rzeczników prasowych, prezesów zarządów firm, specjalistów employer brandingu, członków zespołów zarządzania kryzysowego.
Karolina Janik
CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.
Katarzyna Gaudyn
Head of Public Relations z ponad 10-letnim doświadczeniem w relacjach z mediami. Pracowała dla klientów z różnych branż, od farm wiatrowych przez Ambasadę Stanów Zjednoczonych po marki kosmetyczne. Opiekuje się kluczowymi klientami agencji w tym m.in. instytucją z branży finansowej czy największym portem kontenerowym na Bałtyku. Wie, jak rozmawiać z dziennikarzami i jak zarządzać sytuacjami kryzysowymi w mediach. Tworzy treści dla mediów, koordynuje organizacje konferencji i briefingów prasowych. Ma doświadczenie w community relations i prowadzeniu komunikacji między mediami a lokalną społecznością.
Aleksandra Chalińska
Deputy Head of Public Relations. Opiekunka kluczowych klientów agencji. Posiada umiejętności w zakresie budowania strategii, media planów, planowania strategicznego, zarządzania projektami marketingowymi i PR. Specjalizuje się w zarządzaniu społecznością lokalną i projektach CSR dla firm przemysłowych. Tworzy strategie komunikacji, buduje relacje firm z mediami oraz wspiera klientów w zarządzaniu komunikację kryzysową. Pracuje dla strategicznych klientów Personal PR z różnych branż. Ma także doświadczenie pracy w biurze prasowym jednostki samorządowej oraz w pisaniu różnorodnych treści na prasy i mediów online.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio