MEDIA RELATIONS

5 elementów marki osobistej w PRaktyce

TERMIN:

31.10.2024, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

5 godzin

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Każdy z nas ma markę osobistą czy tego chce czy nie 🙂 Pocieszające jest to, że 90 proc. osób, które zaczynają kierować swoją marką i budować ją według planu, osiągają lepsze wyniki w pracy oraz w życiu osobistym. Podczas szkolenia nauczymy Cię, jak świadomie budować markę osobistą, zgodną z Twoimi celami osobistymi i zawodowymi. Pokażemy Ci w 5 krokach, co musisz zrobić, aby określić, kim chcesz być i jak przeprowadzić zmianę. Wpleciemy informacje, na co musisz zwracać uwagę na co dzień i jak mierzyć postępy.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest osobom, które czują, że silną marką osobistą mogłyby skuteczniej budować relacje osobiste lub dzięki marce osobistej pojawiać się w bardziej atrakcyjnych kręgach biznesowych. Nie ma znaczenia, czy chcesz lepiej budować autorytet w swoim zespole, czy zarządzasz firmą – wskazówki ze szkolenia dadzą Ci wiedzę i narzędzia do tego, jak możesz zbudować swoją markę ekspercką! Zapraszamy: CEO, COO, właścicieli firm, Project Managerów, dyrektorów, managerów, ale też członków zespołów myślących o awansie.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

550 zł netto

+23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Co to jest marka osobista – przykłady
  • Silna marka osobista – w czym może pomóc
  • 5 elementów marki osobistej 
  • Narzędzia budowania marki osobistej 
  • Tabela Samooceny
  • Personal Branding Statement – praca warsztatowa
  • Plan działania na 6 miesięcy – praca warsztatowa

Korzyści ze szkolenia

  • Uporządkowanie wiedzy o marce osobistej
  • Przegląd własnych mocnych i słabych stron 
  • Wypracowanie kierunku dla budowania swojej marki osobistej
  • Przygotowanie strategii małych kroków
  • Praktyczne materiały do pracy własnej
  • Możliwość zadawania pytań trenerowi oraz dla chętnych uzyskanie indywidualnego feedbacku o marce osobistej/odbiorze danej osoby

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje