MEDIA RELATIONS
TERMIN:
07.07.2022
MIEJSCE:
online
CZAS TRWANIA:
6 godzin
POZIOM:
średnio zaawansowany
Nauczysz się jak dobrze, zgodnie ze sztuką i światowymi standardami napisać informację prasową. Przygotowaliśmy już łącznie kilka tysięcy informacji prasowych dla wielu branży do publikacji na wielu kontynentach – wiemy, co lubią i cenią media! Dowiesz się, jak pisać informację prasową, aby dziennikarze otworzyli załącznik i chcieli zaprezentować treść czytelnikom czy słuchaczom. Nie pozwól, aby redaktor pokazał Twój tekst jako antyprzykład pracy z PRowcem.
Dla pracowników działów PR, Media Relations, rzeczników prasowych, pracowników działów prasowych, copywriterów oraz osób odpowiadających za komunikację w firmach.
Karolina Janik
CEO agencji Personal PR. Ekspert komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów z tematyki social media i kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynator projektów międzynarodowych i konsultant tworzenia strategii wejścia firm polskich za granicą oraz zagranicznych do Polski.
Powered by:
Personal PR Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
NIP: 9571007075
REGON: 220679790
Numery kontaktowe:
+48 736 640 405
+48 58 35 11 555
Adres e-mail:
kontakt@skillersacademy.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio