MEDIA RELATIONS

Pisanie informacji prasowych i artykułów [PROMOCJA]

TERMIN:

08.12.2022, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

Nauczysz się jak dobrze, zgodnie ze sztuką i światowymi standardami napisać informację prasową. Przygotowaliśmy już łącznie kilka tysięcy informacji prasowych dla wielu branży do publikacji na wielu kontynentach – wiemy, co lubią i cenią media! Dowiesz się, jak pisać informację prasową, aby dziennikarze otworzyli załącznik i chcieli zaprezentować treść czytelnikom czy słuchaczom. Nie pozwól, aby redaktor pokazał Twój tekst jako antyprzykład pracy z PRowcem.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla pracowników działów PR, Media Relations, rzeczników prasowych, pracowników działów prasowych, copywriterów oraz osób odpowiadających za komunikację w firmach.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1800 zł netto + VAT

15% rabat naliczy się po wypełnieniu formularza!

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Czym jest informacja prasowa?
  • Zasady tworzenia informacji prasowej
  • Jak szukać pretekstów do napisania informacji prasowej
  • Tytuł, cytaty i zdjęcia
  • Backgrounder
  • Jak szukać insightów?
  • Badania opinii i sondaże a dane własne firmy
  • Check-lista dla piszącego informację prasową
  • Informacja prasowa a news na stronę www
  • Dystrubucja informacji prasowej
  • Narzędzia pomocne w procesie pisania, dystrybucji i monitorowania efektów informacji prasowych
  • Q&A do informacji prasowej
  • Czynności po wysyłce informacji – follow-up i inne
  • Wnioski z wysyłki informacji prasowej 

Korzyści ze szkolenia

  • Dowiesz się jak zbudować najwyższej jakości informację prasową
  • Przećwiczysz pisanie różnych elementów informacji prasowej pod okiem trenera z kilkunastoletnią praktyką w tym temacie
  • Poznasz sprawdzone narzędzia przydatne w procesie tworzenia i dystrybucji informacji prasowych
  • Dowiesz się,  jak z nieatrakcyjnej wiadomości przygotować newsa, który zainteresuje dziennikarzy 

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspert komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów z tematyki social media i kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynator projektów międzynarodowych i konsultant tworzenia strategii wejścia firm polskich za granicą oraz zagranicznych do Polski.

Rekomendacje