MEDIA RELATIONS
TERMIN:
21.11.2024, 09:00
MIEJSCE:
stacjonarne
CZAS TRWANIA:
6 godzin
POZIOM:
średnio zaawansowany
Informacja prasowa to podstawowy materiał w kontaktach z dziennikarzami. Jeżeli ma być wykorzystany, musi zawierać określone informacje i być zbudowany zgodnie ze sztuką oraz standardami dla danego kraju.
Przygotowujemy tygodniowo kilkadziesiąt informacji prasowych, a łącznie przygotowaliśmy ich tysiące – dla różnych klientów, w przeróżnych tematach. Wiemy, jak opracować komunikat, aby przyciągnął uwagę mediów.
Jeżeli więc nie znasz jeszcze zasady odwróconej piramidy czy metody 5W+H, koniecznie skorzystaj z naszej wiedzy i praktycznych podpowiedzi.
Nasz zespół przygotowuje informacje prasowe na potrzeby dystrybucji komunikatów do mediów ogólnopolskich, lokalnych i branżowych, dlatego wiemy, co w pracy PR-owców cenią dziennikarze!
Dowiedz się, jak napisać informację prasową, jak ją wysłać i jak zrobić follow-up, aby dziennikarze otworzyli załącznik i chcieli zaprezentować treść swoim czytelnikom, widzom czy słuchaczom.
Nie pozwól, aby redaktor pokazał Twój tekst jako anty przykład pracy z działem komunikacji firmy.
Dla pracowników działów PR, Media Relations, rzeczników prasowych, pracowników działów prasowych, copywriterów oraz osób odpowiadających za komunikację w firmach.
Karolina Janik
Ekspertka komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. CEO agencji Personal PR, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz szef międzynarodowej sieci agencji PR - iPR Team. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. Pracuje dla znanych marek polskich i globalnych, wspiera doradczo procesy reorganizacji komunikacji zintegrowanej w firmach, konsultuje strategie rozwoju globalnego, wspiera zarządy w integracji działań PR z marketingiem i sprzedażą (PR Funnel). Specjalizuje się w media relations i zarządzaniu kryzysowym oraz audytach komunikacyjnych marek i firm. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio