MEDIA RELATIONS
TERMIN:
28.01.2025, 09:00
MIEJSCE:
stacjonarnie
CZAS TRWANIA:
7 godzin
POZIOM:
średnio zaawansowany
Dołącz do szkolenia, poznaj wyzwania stojące przed rzecznikami prasowymi i staw im czoło! Nauczysz się, jak przygotować się do roli rzecznika lub jeszcze lepiej wypełniać obecną funkcję. Dowiesz się, jakie narzędzia wykorzystywać w komunikacji z otoczeniem zewnętrznym oraz jak monitorować przepływ i wydźwięk prowadzonej komunikacji. Poznasz praktyczne sposoby na usprawnienie pracy rzecznika oraz sposoby na skuteczne działania, które pozwolą Ci budować pozytywny wizerunek organizacji. Zgłębisz temat współpracy z mediami branżowymi i regionalnymi, w tym elementy prawa prasowego. Nauczysz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jak nie dać się zaskoczyć opinii publicznej i mediom.
Dla obecnych lub przyszłych rzeczników prasowych oraz dla osób, które okazjonalnie pełnią w firmach czy organizacjach funkcję rzecznika prasowego, występując w mediach lub przed interesariuszami.
1596 zł netto
+23% VAT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1449 zł + 23% VAT
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
Część teoretyczna
Część praktyczna
Karolina Janik
CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio