MEDIA RELATIONS

Praca rzecznika prasowego

TERMIN:

15.09.2022

MIEJSCE:

stacjonarnie

CZAS TRWANIA:

7 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

Dołącz do szkolenia, poznaj wyzwania stojące przed rzecznikami prasowymi w 2022 roku i staw im czoło! Nauczysz się, jak przygotować się do roli rzecznika lub jeszcze lepiej wypełniać obecną funkcję. Dowiesz się, jakie narzędzia wykorzystywać w komunikacji z otoczeniem zewnętrznym oraz jak monitorować przepływ i wydźwięk prowadzonej komunikacji. Poznasz praktyczne sposoby na usprawnienie pracy rzecznika oraz sposoby na skuteczne działania, które pozwolą Ci budować pozytywny wizerunek organizacji. Zgłębisz temat współpracy z mediami branżowymi i regionalnymi, w tym elementy prawa prasowego. Nauczysz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jak nie dać się zaskoczyć opinii publicznej i mediom.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla obecnych lub przyszłych rzeczników prasowych oraz dla osób, które okazjonalnie pełnią w firmach czy organizacjach funkcję rzecznika prasowego, występując w mediach lub przed interesariuszami.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

2100 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

Część teoretyczna

  • Rola rzecznika i struktura stanowiska w strukturze organizacji
  • Obowiązki rzecznika prasowego
  • Wizerunek osobisty i cechy osobowości rzecznika, a jego sukcesy
  • Dobre przykłady pracy rzecznika – analiza przypadku
  • Złe przykłady pracy rzecznika – analiza przypadku
  • Narzędzia rzecznika prasowego w 2022 roku 
  • Elementy prawa prasowego – autoryzacja oraz sprostowanie
  • Sytuacje kryzysowe a działania rzecznika
  • Procedury kryzysowe

Część praktyczna

  • Sposoby na minimalizację kryzysu 
  • Zarządzanie kryzysem i przepływem informacji
  • Podstawy prawa prasowego
  • Ćwiczenia warsztatowe

Korzyści ze szkolenia

  • Zapoznasz się z narzędziami pracy rzecznika prasowego w 2022 roku
  • Dowiesz się, jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów jako rzecznik 
  • Poznasz sposoby minimalizowania kryzysu mediowego oraz zasady współpracy z mediami w kryzysie!  
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę analizując case study oraz realizując zadania warsztatowe dotyczące różnych aspektów pracy rzecznika prasowego 

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje