MEDIA RELATIONS

Skuteczne relacje z mediami

TERMIN:

18.06.2024, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

  • Chcesz uzyskiwać publikacje o swojej marce w mediach?
  •  Szukasz informacji, jak generować preteksty do komunikacji? 
  • Nie wiesz, jak skutecznie przygotować się do rozmowy z dziennikarzami i jakie materiały napisać w „czasie pokoju” i w kryzysie? 
  • Marzysz, aby poznać sposoby na zwiększanie szans na publikację?
  • Zależy Ci, aby praktycznie przećwiczyć pisanie informacji prasowej?
  • Chciałbyś, aby doświadczony praktyk ocenił jakość Twojego follow-up?
  • Zastanawiasz się, jak załatwić wywiad czy artykuł ekspercki w poczytnej prasie?

Nie mogłeś lepiej trafić! Miesięcznie uzyskujemy kilkaset publikacji w mediach dla naszych klientów, którzy dzięki naszemu doświadczeniu są obecni w prasie branżowej, magazynach kolorowych, ale też codziennie pojawiają się w wiodących dziennikach ekonomiczno-gospodarczo-finansowych oraz radio czy telewizji.


Program szkolenia oparliśmy o wypracowane praktyki współpracy z mediami. Podzielimy się casami dopasowanymi do Twojej branży, a także przekażemy gotowe materiały, check-listy, wzory dokumentów, abyś po szkoleniu był gotowy do działania! Dodamy do tego informacje o narzędziach, które usprawniają pracę z mediami oraz narzędzia do tworzenia pomysłów na copy i insighty. Przedstawimy do tego światowe trendy, abyś wiedział, na co przygotować się w najbliższej przyszłości. Zasilimy Cię w najważniejsze elementy prawa prasowego.

Tylko u nas tak dużo konkretów zebrane w praktyczny program szkoleniowy!

Nauczymy Cię, jak prowadzić działania media relations, aby były skuteczne i realizowały cele biznesowe Twojej marki.

Po szkoleniu z budowania skutecznych relacji z mediami, współpraca z dziennikarzami nie będzie działaniem w niepewności, tylko w prawdziwej PRzyjemności

Dla kogo jest to szkolenie?

Na pełnie konkretów szkolenie zapraszamy: PR managerów, specjalistów PR, communication managerów, corporate managerów, rzeczników prasowych, specialistów ds. relacji z mediami, employer branding managerów, właścicieli firm i startupów. Szkolenie możemy przeprowadzić w j. angielskim.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1500 zł netto

+23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Zasady dobrych relacji z mediami + narzędzia PR managera
  • Podstawowe formy komunikowania się z mediami:
    – informacja prasowa + boilerplate/oświadczenie
    – artykuł prasowy/wywiad
    – konferencja prasowa/briefing
  • Skuteczna współpraca z mediami:
    – wymagania i potrzeby mediów
    – tworzenie pretekstów do komunikacji 
    – sposoby budowania relacji z mediami 
    – budowanie baz mediów
  • Elementy prawa prasowego – wymiar praktyczny

Korzyści ze szkolenia

  • Dowiesz się jak stworzyć plan działań media relations
  • Poznasz praktyczne metody i techniki budowania relacji z dziennikarzami
  • Nauczysz się przygotowywać skuteczne materiały PRowe, w tym Press Kit
  • Zobaczysz nowe narzędzia do efektywnych wysyłek prasowych i korekty treści
  • Dostaniesz szablon do stworzenia dobrej bazy mediów
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności!

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

Ekspertka komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. CEO agencji Personal PR, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz szef międzynarodowej sieci agencji PR - iPR Team. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. Pracuje dla znanych marek polskich i globalnych, wspiera doradczo procesy reorganizacji komunikacji zintegrowanej w firmach, konsultuje strategie rozwoju globalnego, wspiera zarządy w integracji działań PR z marketingiem i sprzedażą (PR Funnel). Specjalizuje się w media relations i zarządzaniu kryzysowym oraz audytach komunikacyjnych marek i firm. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej.

Rekomendacje