MEDIA RELATIONS

Skuteczne relacje z mediami

TERMIN:

10.01.2023, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

Nauczymy Cię jak prowadzić działania media relations, aby były skuteczne i realizowały cele biznesowe Twojej marki. Przedstawimy aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia, dzięki którym współpraca z dziennikarzami będzie przyjemnością!

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla pracowników działów PR i marketingu.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1500 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Komunikacja interpersonalna
  • Podstawy prawa prasowego
  • Skuteczna współpraca z mediami:
    -wymagania i potrzeby mediów
    -okazje do zaistnienia w mediach
    -sposoby zjednywania sympatii mediów
    -budowanie baz mediów
  • Podstawowe formy komunikowania się z mediami:
    -informacja prasowa
    -artykuł prasowy
    -backgrounder
    -oświadczenie
    -wywiad
    -konferencja prasowa

Korzyści ze szkolenia

  • Dowiesz się jak stworzyć strategię działań media relations
  • Poznasz praktyczne metody i techniki relacji z dziennikarzami
  • Nauczysz się przygotowywać skuteczne materiały PRowe
  • Zobaczysz nowe narzędzia do efektywnych wysyłek prasowych
  • Sprawdzisz, jak stworzyć dobrą bazę mediów
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje