PUBLIC RELATIONS

Community Relations

TERMIN:

20.10.2022

MIEJSCE:

stacjonarnie

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

zaawansowany

Opis szkolenia

Nauczysz się jak zaplanować komunikację ze społecznością lokalną, aby przy obopólnym zrozumieniu wzajemnych potrzeb, Twoja firma mogła przeprowadzić inwestycję, rozbudowę np. hali produkcyjnej, czy magazynu lub budowę farmy wiatrowej. Na podstawie dziesiątek godzin doradztwa, które świadczymy rocznie dla firm z różnych branży w zakresie budowania relacji ze społecznością lokalną, przygotowaliśmy program szkolenia poruszający najważniejsze kwestie budowania i prowadzenia community relations.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla pracowników działów PR, HR oraz osób odpowiadających za proces rozbudowy obiektów, fabryk, hal produkcyjnych, magazynów, parków rozrywki, dużych inwestycji infrastrukturalnych, czy budowę np. farm wiatrowych.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

2100 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Czym są community relations
  • Jak budować relacje ze społecznością lokalną
  • Diagnoza grup interesariuszy i liderów opinii
  • Sposoby prowadzenia rozmów ze spolecznością lokalną
  • Narzędzia community relations
  • Q&A kryzysowe
  • Budowanie relacji ze społecznością w dobie COVID
  • Elementy relacji z mediami i prawa prasowego
  • Symulacja na przykładzie wybranej firmy
  • Road mapa dla community relations Twojej firmy

Korzyści ze szkolenia

  • Dowiesz się jak budować plan strategiczny community relations i jak go aktualizować 
  • Poznasz praktyczne metody i techniki konktaktu z głownymi interesariuszami firmy
  • Nauczysz się dobierać narzędzia komunikacji do konkretnej sytuacji 
  • Odświeżysz wiedzę z zakresu budowania skutecznych i praktycznych Q&A

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje