PUBLIC RELATIONS

Community Relations. Jak uniknąć kryzysu medialnego

TERMIN:

21.05.2024, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

zaawansowany

Opis szkolenia

Dobre relacje z lokalną społecznością to dla inwestorów jedna z gwarancji sukcesu realizacji projektu. Poprawnie i mądrze poprowadzona komunikacja pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze właściciela inwestycji.

Podczas szkolenia nauczysz się, jak zaplanować komunikację ze społecznością lokalną, aby przy obopólnym zrozumieniu wzajemnych potrzeb, Twoja firma mogła przeprowadzić budowę lub rozbudowę, np. hali produkcyjnej, magazynu lub farmy wiatrowej.

Na podstawie dziesiątek godzin doradztwa, które świadczymy rocznie dla firm z różnych branży w zakresie relacji ze społecznością lokalną, przygotowaliśmy autorski program szkolenia poruszający najważniejsze kwestie budowania i prowadzenia community relations.

Poznasz praktyczne podejście do mapowania potencjalnych kryzysów, a także zabierzesz ze sobą gotowe formularze do pracy z lokalną społecznością.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla pracowników działów PR oraz osób odpowiadających za proces rozbudowy obiektów, fabryk, hal produkcyjnych, magazynów, parków rozrywki, dużych inwestycji infrastrukturalnych, czy budowę np. farm wiatrowych
  • Dla deweloperów, właścicieli działek
  • Dla pracowników urzędów miasta, gminy

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1800 zł netto

+23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Czym jest community relations?
  • Jak budować relacje ze społecznością lokalną?
  • Diagnoza grup interesariuszy i liderów opinii
  • Sposoby prowadzenia rozmów ze społecznością lokalną
  • Narzędzia community relations
  • Q&A kryzysowe
  • Relacje z mediami lokalnymi oraz elementy prawa prasowego (sprostowanie, autoryzacja)
  • Symulacja na przykładzie wybranej firmy
  • Road mapa dla community relations Twojej firmy

Korzyści ze szkolenia

  • Dowiesz się jak budować plan strategiczny community relations i jak go aktualizować
  • Poznasz praktyczne metody i techniki kontaktu z głównymi interesariuszami firmy
  • Nauczysz się dobierać narzędzia komunikacji do konkretnej sytuacji
  • Odświeżysz wiedzę z zakresu budowania skutecznych i praktycznych Q&A

Trenerzy szkolenia

Karolina Janik

Ekspertka komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. CEO agencji Personal PR, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz szef międzynarodowej sieci agencji PR - iPR Team. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. Pracuje dla znanych marek polskich i globalnych, wspiera doradczo procesy reorganizacji komunikacji zintegrowanej w firmach, konsultuje strategie rozwoju globalnego, wspiera zarządy w integracji działań PR z marketingiem i sprzedażą (PR Funnel). Specjalizuje się w media relations i zarządzaniu kryzysowym oraz audytach komunikacyjnych marek i firm. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. 

Rekomendacje