SOCIAL MEDIA

Jak tworzyć angażujące Reelsy?

TERMIN:

09.02.2023, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

5 godzin

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Reelsy (Rolki) to nowy format na Instagramie i Facebooku, który umożliwia użytkownikom pokazywanie krótkich, trwających od 3 do 90 sekund filmików w pionowym, „smartfonowym” formacie. Wideo może być wzbogacone o ścieżkę audio nagraną samodzielnie lub wybraną z dostępnych na platformie popularnych dźwięków i utworów muzycznych. Przedstawimy Ci aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia, dzięki którym Twoje Rolki będą miały szansę dotrzeć do większej grupy odbiorców!

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla przedsiębiorców, marketerów, freelancerów, influencerów, specjalistów komunikacji wewnętrznej i osób, które chcą nauczyć się tworzyć własny content.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

550 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Czym są Reelsy?
  • Jakie są różnice pomiędzy Stories i Reels? 
  • O czym trzeba pamiętać tworząc Rolki? 
  • Strategie nagrywania Rolek
  • Ciekawe przejścia montażowe – przykłady
  • Dlaczego niektóre Reelsy działają, a inne nie? 
  • Jakie narzędzia warto wykorzystać montując Rolkę?

Korzyści ze szkolenia

  • Nauczysz się, jak tworzyć Rolki od podstaw i z wykorzystaniem szablonów
  • Poznasz zewnętrzne narzędzia do montażu Rolek
  • Dowiesz się, na jakie aspekty techniczne zwrócić uwagę nagrywając wideo w tym formacie
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trener szkolenia

Julia Nerek

Ekspertka od Stories i tworzenia interaktywnych formatów w mediach społecznościowych. Odpowiada za kompleksowy research, kreowanie koncepcji kreatywnych i strategii komunikacji. Prowadzi monitoring konkurencji oraz profile klientów na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku. Zajmuje się również tworzeniem kreacji filmowych - Reelsów i TikToków.

Wioletta Matynka

Specjalistka ds. mediów społecznościowych. Odpowiada za prowadzenie profili marek na Instagramie i TikToku, a także ustawianie kampanii reklamowych. Moderuje profile kluczowych klientów, angażuje społeczności, dba o pozytywny wizerunek marki. 

Rekomendacje