SOCIAL MEDIA

Jak zbudować strategię social media?

TERMIN:

17.11.2022, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Pokażemy Ci, jak budować strategię komunikacji dla marki lub osoby w mediach społecznościowych. Podzielimy się naszym doświadczeniem w tym zakresie oraz przedstawimy niezbędne narzędzia do stworzenia planu działania Twojej firmy/osoby w internecie.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, influencerów i przedsiębiorców.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1200 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Strategia marki a strategia komunikacji w mediach społecznościowych
  • Elementy strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych – analiza, strategia, ewaluacja
  • Budowanie strategii krok po kroku (w tym m.in. analiza konkurencji, narzędzia do tworzenia person, big idea, tone of voice, rodzaje kanałów komunikacji, harmonogram działań, planowanie weryfikacji strategii)
  • Dobre praktyki w budowaniu strategii komunikacji w SoMe

Korzyści ze szkolenia

  • Wyznaczysz cele dla swojej działalności
  • Przeprowadzisz audyt swoich profili
  • Sprawdzisz, jak działa Twoja konkurencja
  • Poznasz narzędzia i metody przydatne do tworzenia planu komunikowania 
  • Stworzysz harmonogram działań na najbliższe miesiące
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Agnieszka Gutowska

Head of Social Media w agencji Personal PR. Związana z branżą nowych mediów od 9 lat. Prowadzi szkolenia, tworzy content, projektuje strategie komunikacji, a także administruje profilami klientów na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Rekomendacje