SOCIAL MEDIA

LinkedIn dla firm

TERMIN:

8.07.2022

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

8 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

Nauczymy Cię jak skutecznie prowadzić komunikację marki na LinkedIn i jak powiązać ją z działaniami profili osobistych. Przedstawimy Ci aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia, które wspomogą Twoje działania employer brandingowe w tym medium. Poznasz różnice między możliwościami profilu osobistego i company page, a także funkcje, jakie może pełnić profil firmy na LinkedIn.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla HR managerów, pracowników działów sprzedaży, social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, przedsiębiorców.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1000 zł netto

+ 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do technologii chmurowych (zagadnienia przedstawiane ogólnie, nie specyficznie dla danego dostawcy chmury)
  • Przegląd usług chmurowych (zagadnienia omawiane na przykładzie konkretnego dostawcy chmury – Google Cloud Platform GCP)
  • Warsztat: Tworzenie podstawowej maszyny wirtualnej w usłudze chmurowej – w ramach ćwiczenia praktycznego uczestnicy kursu
  • Warsztat: Tworzenie maszyny wirtualnej w chmurze z gotowym zestawem usług – w ramach ćwiczenia praktycznego uczestnicy kursu
  • Warsztat: Tworzenie i korzystanie z magazynu danych w chmurze – w ramach ćwiczenia praktycznego uczestnicy kursu
  • Przegląd zaawansowanych zagadnień chmurowych
  • Korzystanie z chmury za pomocą linii komend (CLI)
  • Warsztat: Projekt końcowy

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz żnice między kontem firmowym a prywatnym
  • Odkryjesz nowe funkcje przydatne w prowadzeniu działań employer brandingowych
  • Dowiesz się, jak budować społeczność wokół firmy
  • Poznasz darmowe sposoby rekrutacji pracowników
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trener szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje