SOCIAL MEDIA

LinkedIn dla firm

TERMIN:

14.05.2024, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

5 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

Nauczymy Cię jak skutecznie prowadzić komunikację marki na LinkedIn i jak powiązać ją z działaniami profili osobistych. Przedstawimy Ci aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia, które wspomogą Twoje działania employer brandingowe w tym medium. Poznasz różnice między możliwościami profilu osobistego i company page, a także funkcje, jakie może pełnić profil firmy na LinkedIn.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla HR managerów, pracowników działów sprzedaży, social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, przedsiębiorców.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1200 zł netto

+23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • LinkedIn jako platforma komunikacji biznesowej firm
  • Cele działań firm na LinkedIn
  • Przykłady ciekawych kont firmowych z różnych branż
  • Algorytm i zasady publikacji
  • Profil firmowy (company page) a profil osobisty
  • Budowa company page 
  • Poprawne uzupełnianie profilu firmowego  
  • Funkcjonalności company page
  • Biuletyn firmowy
  • Wydarzenia firmowe
  • Webinaria i wystąpienia live
  • Język profilu 
  • Wizualna strona profilu firmowego
  • Typy i zasady publikacji treści 
  • Hashtagi sposobem na widoczność
  • Analiza statystyk profilu i wyciąganie wniosków 

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz żnice między kontem firmowym a prywatnym
  • Odkryjesz nowe funkcje przydatne w prowadzeniu działań employer brandingowych
  • Dowiesz się, jak budować społeczność wokół firmy
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trener szkolenia

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Rekomendacje