SOCIAL MEDIA
TERMIN:
03.12.2024, 9:00
MIEJSCE:
online
CZAS TRWANIA:
5 godzin
POZIOM:
średnio zaawansowany
Nauczymy Cię jak skutecznie prowadzić komunikację na LinkedIn i pokażemy, dlaczego powinieneś mieć tam aktywny profil. Przedstawimy aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia do stworzenia marki osobistej w tym medium. Po szkoleniu będziesz mieć sporo pracy z uzupełnieniem swojego profilu i ustaleniem strategii budowania treści eksperckich!
Dla właścicieli firm, przedsiębiorców, HR managerów, pracowników działów sprzedaży, social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, influencerów.
Karolina Janik
CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.
Weronika Bączek
Specjalistka w zakresie content marketingu z kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych – w tym profili osobistych i firmowych na LinkedIn. Na co dzień wspiera rozwój marek, dbając o skuteczną i spójną komunikację w kanałach społecznościowych dla kluczowych klientów agencji z różnych branż. Współtworzy strategie komunikacji, odpowiada za bieżące działania, realizuje kampanie reklamowe, a także współorganizuje eventy. Jako specjalistka od komunikacji na LinkedIn, jest na bieżąco z najnowszymi zmianami i udogodnieniami wprowadzanymi dla użytkowników serwisu. Oprócz działań na rzecz rozwoju profili klientów, na LinkedIn prowadzi profil firmowy Personal PR i jest autorką publikowanego co miesiąc biuletynu "PRess the news" o nowościach w obszarze komunikacji zintegrowanej.
*Szkolenie będzie prowadzone przez jedną z trenerek.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio