SOCIAL MEDIA

Profil osobisty na LinkedIn

TERMIN:

03.12.2024, 9:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

5 godzin

POZIOM:

średnio zaawansowany

Opis szkolenia

Nauczymy Cię jak skutecznie prowadzić komunikację na LinkedIn i pokażemy, dlaczego powinieneś mieć tam aktywny profil. Przedstawimy aktualną wiedzę, obowiązujące trendy oraz niezbędne narzędzia do stworzenia marki osobistej w tym medium. Po szkoleniu będziesz mieć sporo pracy z uzupełnieniem swojego profilu i ustaleniem strategii budowania treści eksperckich!

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla właścicieli firm, przedsiębiorców, HR managerów, pracowników działów sprzedaży, social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, influencerów.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena

1200 zł netto

+23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • LinkedIn jako platforma komunikacji biznesowej 
  • Cele działań na LinkedIn
  • Przykłady ciekawych kont biznesowych z różnych branż
  • Algorytm i zasady publikacji
  • Social Selling Index
  • Budowa profilu osobistego
  • Poprawne uzupełnianie profilu osobistego 
  • Ustawienia prywatności
  • Język profilu 
  • Wizualna strona profilu osobistego
  • Typy publikacji i treści 
  • Rozwój profilu osobistego
  • Hashtagi na LinkedIn 
  • Analiza statystyk profilu i wyciąganie wniosków

Korzyści ze szkolenia

  • Zrozumiesz, jak stworzyć profesjonalny profil osobisty na LinkedIn 
  • Dowiesz się, jakiego typu treści możesz publikować i jak reaguje na nie algorytm LinkedIn
  • Zbudujesz swoją pozycję jako eksperta lub lidera w branży
  • Rozwiniesz sieć kontaktów biznesowych i otrzymasz protipy, jak to robić najlepiej
  • Dotrzesz do nowych klientów i partnerów
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Trenerki szkolenia*

Karolina Janik

CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.

Weronika Bączek

Specjalistka w zakresie content marketingu z kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych – w tym profili osobistych i firmowych na LinkedIn. ​ ​Na co dzień wspiera rozwój marek, dbając o skuteczną i spójną komunikację w kanałach społecznościowych dla kluczowych klientów agencji z różnych branż. Współtworzy strategie komunikacji, odpowiada za bieżące działania, realizuje kampanie reklamowe, a także współorganizuje eventy.​ ​Jako specjalistka od komunikacji na LinkedIn, jest na bieżąco z najnowszymi zmianami i udogodnieniami wprowadzanymi dla użytkowników serwisu. Oprócz działań na rzecz rozwoju profili klientów, na LinkedIn prowadzi profil firmowy Personal PR i jest autorką publikowanego co miesiąc biuletynu "PRess the news" o nowościach w obszarze komunikacji zintegrowanej.​

*Szkolenie będzie prowadzone przez jedną z trenerek.

Rekomendacje