AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

PR

Nowy rok — nowe trendy w komunikacji zintegrowanej, czyli co będzie modne w 2024 roku 

Pewnie nie jest dla Ciebie zaskoczeniem, że rozwijająca się w 2023 roku sztuczna inteligencja pozostanie na szczycie nowych technologii również w nadchodzących miesiącach. Bez wątpienia odegra dużą rolę nie tylko w social mediach, ale i w relacjach z mediami, czy w budowaniu własnej marki. Nie należy jednak zapominać, że nawet przy wykorzystaniu AI czynnik ludzki jest niezbędny. Odpowiednia komunikacja z klientami, wiedza i empatia to kluczowe elementy wpływające na to, jak firma jest postrzegana przez klientów, którzy coraz częściej oczekują bardziej osobistego podejścia. Jak zadbać o swoją markę w 2024 roku i nadążyć za trendami? Sprawdź!

Czytaj więcej »
PR

Zbliżają się święta, dlatego już teraz zaplanuj swoje kampanie reklamowe! 

Początek grudnia to ostatni moment, aby zaplanować i uruchomić skuteczne kampanie reklamowe związane z tematyką świąt. Zakupowy szał związany z poszukiwaniem upominków trwa do ostatnich dni przed Bożym Narodzeniem, dlatego bez wątpienia jest to pracochłonny czas nie tylko dla reklamodawców czy marketerów, ale i całej branży e-commerce. Warto dołożyć wszelkich starań, aby jak najlepiej wykorzystać ten okres pod względem promocyjnym. Nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić szczególną uwagę? Przeanalizuj nasze wskazówki i działaj!

Czytaj więcej »
Social Media

Zastosuj te 4 kroki przy wyborze influencera do swojej kampanii 

Influencer marketing to obecnie jedno z kluczowych narzędzi marketingu internetowego. Jego odpowiednie wykorzystanie jest w stanie przynieść marce nie tylko korzyści wizerunkowe, ale również pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Nie bez powodu firmy coraz częściej decydują się na tego typu promocje, równocześnie zwiększając na nią budżety.

Czytaj więcej »
Social Media

Jak stworzyć efektywną strategię w social mediach?

Z każdym rokiem media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem do komunikacji marki z jej odbiorcami. Oferują możliwość zaistnienia i rozwinięcia się również niewielkim markom przy stosunkowo niskich kosztach. Jednak, aby osiągnąć sukces, potrzebne jest opracowanie szczegółowego planu działań – strategii. W przeciwnym razie działania marki mogą okazać się niespójne, chaotyczne, a co z tym się wiąże niewiarygodne.

Czytaj więcej »
Media relations

Rzecznik PRasowy – potrzeba XXI wieku czy pieśń przeszłości?

Działania, które dziś nazywamy Public Relations, znane są już od starożytności. Za jedne z pierwszych PR-owych zabiegów uznaje się pieśni i publiczne mowy pochwalne. Dziś oratorów i publicznych mówców zastąpili rzecznicy prasowi. Zmianie od czasów starożytnych bez wątpienia uległy także narzędzia pracy – cele jednak pozostały takie same.

Czytaj więcej »
PR

Jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi?

Kryzysy medialne w dobie mediów internetowych wybuchają niezwykle szybko. Jeden nieprzemyślany komunikat, nieprzychylny post lub mały błąd mogą skutkować uszczerbkiem wizerunku na dużą skalę. Wobec tych wyzwań najważniejsze pozostaje przygotowanie wariantów planu komunikacji kryzysowej.

Czytaj więcej »